ปรับแต่งตั้งค่าการยินยอม

เราใช้คุ้กกี้เพื่อช่วยให้คุณเนวิเกตได้อย่างมีประสิทธิภาพและทำงานบางอย่างได้ คุณจะพบข้อมูลละเอียดเกี่ยวกับคุ้กกี้ทั้งหมดภายใต้หมวดหมู่การยินยอมด้านล่าง

คุ้กกี้ที่จัดอยู่ในประเภท "จำเป็น" จะถูกจัดเก็บในเบราว์เซอร์ของคุณเนื่องจากเป็นสิ่งจำเป็นสำหรับการเปิดใช้งานพื้นฐานของเว็บไซต์... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

DOWNLOAD BROCHURE
หลักสูตรปรับปรุงใหม่ 68
หลักสูตรปรับปรุงใหม่ 68
Student

ชฎาวลีย์ จินาพงศ์
ชมพูนุช สกุลคู
ณัฐวัตน์ พนังแก้ว

การออกเเบบเกมกระดานเพื่อให้ความรู้เกี่ยวกับ โรคไบโพลาร์สำหรับวัยรุ่น

แนวคิด : เป็นการศึกษาองค์ประกอบในการออกแบบเกมกระดานเพื่อให้ความรู้เกี่ยวกับโรคไบโพลาร์สำหรับวัยรุ่น เพื่อสร้างความเข้าใจที่ถูกต้อง โดยให้เห็นถึงสถานการณ์ พร้อมกับวิธีการรับมือกับผู้ป่วยโรคไบโพลาร์ ทั้งนี้กลุ่มผู้จัดทำได้ทำการศึกษาทั้งในส่วนของ Content Development เพื่อกรองชุดเนื้อหาที่มีความเหมาะสมในการนำเสนอต่อกลุ่มเป้าหมายอย่างถูกต้อง และ Creative & Design Development ที่วิเคราะห์ถึงรูปแบบการนำเสนอรวมถึงองค์ประกอบทางศิลปะต่างๆ ที่ใช้ในการออกแบบเกมกระดานเพื่อให้ตรงต่อความสนใจกับกลุ่มเป้าหมายมากที่สุด โดมีการสร้างสรรค์ผลงานให้มีความน่าสนใจในรูปแบบเกมผจญภัย ที่มีกลไกของเกมเหมาะสมกับกลุ่มวัยรุ่น

ผลงาน : เกมกระดาน

Share

Related work